¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-09 00:45:30
Star Bape
Mitt favorit märke A Bathing Ape gjorde mig lite besviken med sin senaste kollektion som bara innehöll ett par plagg som jag verkligen gillade men nu får dom lite plus poäng igen. Detta genom en kollaboration med Star Wars. Vi har tidigare sett BAPE gå ihop med flertalet olika märken och ofta när dom gör det så går dom tillbaks till rötterna i sitt designspråk vilket jag älskar och så är fallet även denna gång.

När vi ändå är inne på Star Wars så kom jag och flickan precis hem från Jocke och Frida som nämnde att dom ska införskaffa alla filmerna på bluray nu när dom släpps.

Ett riktigt Star Wars maraton med två personer som aldrig sett alla filmerna (Frida & Gabriella) det ser vi fram i mot och tills dess så kanske det skulle passa bra att införskaffa sig en av dessa tröjor.



KATEGORI | Mode
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...