¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-17 16:26:25
Sir Buylot
Den onda shopping anden tog över i går och tvingade mig att beställa kläder! Jag behövde en jacka men det vart såklart mer saker. Det är ju så det brukar bli när man handlar.

Jackan är en The Wasted Youth Jacket från Obey som jag tog mig råd att köpa efter att ha haft mild beslutsångest. Sen vart det ett par efterlängtade Supra skor också eftersom det vart miss på storleken senast. Bandit heter skorna och är väl stilrena och lagom flashiga enligt mig. Två bälten blev det också det ena från REBEL8 och det andra från Armourdillo. En clean hoodie hittade ner i kassen också från Sevnth 7th Letter och sen vart det ett par nya jeans också från Hurley.




Idag vart det också lite shopping fast av den billigare sorten. Var nämligen runt på lite loppis med damen och då har jag fått en ny hobby att leta efter gamla filmer och serietidningar som tilltalar mig på något vis. 5-10 kronor för lite nostalgi sitter fan aldrig fel. Sen kan man ju hitta fynd ibland också som den gången jag hittade en Obey tröja eller när jag hittade en jacka för hundralappen från Ecko Unltd.

Den här gången vart det 5 sköna vhs rullar. Rambo med det extremt snygga målade omslaget och den gamla klassikern Road House med Patrick Swayze som jag minns så väl från skolan då vår lärare var så kär i Swayze att vi fick se en film där han ju faktiskt sliter ut strupen på en stackare med handen. Hittade även ett par gamla tidningar från 80 talet. Letar bara efter tidningar som är från 1980 och neråt för det finns ju en del. Dock är det glest om Spindelmannen, Hulken, He-Man och andra favoriter. Kalle Anka och Agent X9 verkar vara vanligast.






KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...