¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-03 14:17:43
Mys
Tjejen har ju varit på Åland hela sommaren och det har blivit ett jävla åkande fram och tillbaks. Jag är inte alls van med distans och det här är andra sommaren vi har haft det såhär. Självklart ska hon passa på att träffa vänner och dessutom har hon ett riktigt bra sommar jobb som ger fina pengar och bra meriter.

Nu har vi klarat av en hel sommar till och jag är på Åland och myser med min älskling i hennes mammas hus med världens finaste utsikt. I morse blev jag bjuden på nyttiga och super goda plättar med hemmagjord blåbärs sylt och ikväll ska vi laga någon god mat och dukar upp ostbricka som efterrätt.

Ikväll är det också dags att bränna av ett par nya filmer. Bereavement som handlar om en sjuk man vars förvridna psyke han försöker föra över på en stackar pojke han har kidnappat och nu låter vara med när han utför diverse otänkbara handlingar. Sen ska vi se Attack The Block också som jag skrev om tidigare för den har äntligen kommit ut på dvd. Underbart med ghetto ungar och aliens!

Man har det rätt bra ändå och fan va man kan lära sig mycket när man tvingas vara ifrån den man älskar. På söndag tar jag med mig damen hem och snart kommer vi dessutom att flytta ihop. Känns jävligt skönt måste jag säga.

KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...