¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-01 08:00:39
Inkling
Jag har kanske inte varit årets snällaste barn men jag måste önska mig en Wacom Inkling ändå! Har länge tänkt skaffa mig en ritplatta till datorn så att jag kan börja skissa på frihand igen men det har alltid blivit uppskjutet för jag tycker dom stora formaten av plattorna är för dyra. Nu har Wacom släppt en digital ritpenna som är gjort för vilket underlag man vill.


Hur underbart är inte detta och den kommer inte att bli svindyr heller utan har ett rekomenderat pris på runt 1 600kr vilket den lätt ser ut att vara värd. Så tomten när du läser detta boka en penna åt mig för dom kommer i Oktober. Annars fyller jag ju faktiskt år i Oktober också *blink*.

Wacom Inling Trailer (1:30)
KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...