¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-16 19:40:29
För mycket dub
Visst gillar jag dubstep det finns otroligt sköna basdunkarbeats som får hela kroppen att må bra. Men från början är jag en riktig drum and bass älskare. Närheten till dubstep och faktumet att det finns dubstep klubbar gör såklart att jag försöker röra mig ut i natten för att lyssna på dubstep när det bjuds istället för att gå på vanlig krog eftersom det inte finns så många andra alternativ i Gävle. Paneln finns såklart men där är det mer house vilket också är fint ibland-

Nu börjar dock dubstep hysterin bli lite för mycket. Jag kan köpa att små kidsen älskar det men jag började bli tveksam när radio börjar spela vissa låtar. Dubstep gör sig fan inte bra på radio. Britney Spears har till och med låtar med dubstep...

När jag såg den här videon rann det över till den riktigt negativa sidan. Dubstep i en reklam för frukostflingor med en teddybjörn.



Tycker de börjar bli väl nu och det låter tunnare å tunnare för att det ska gå hem hos fler också. Vandrar tillbaks till drum and bass genren istället tror jag.
KATEGORI | Nöje
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...