¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-08-02 21:14:27
BABY BABY


Många i min närhet ser till att skaffa rejäla gravid-magar i vilka dom skapar nytt liv i form utav små bebisar. Ända sen jag själv var liten har jag älskat det här fenomenet och vill inget hellre än att bli pappa själv.

Som tur var har jag en fin tjej som kan tänka sig att bära en liten mini och jag väntar ivrigt på att vi ska boka oss en egen liten bebis. Man vill ju helst att saker som skola och annat ska vara färdigt så att man kan ge sin lilla kid den uppmärksamhet den är värd och även om det inte jag som går i skola utan damen så vill jag såklart att allt ska känns spikat för båda.

Medans jag väntar har jag ivarjefall fått några härliga bebis vanor. Om jag strosar runt på stan kollar jag alltid bebis kläder till exempel. Jag brukar även iscensätta händelser ur den tilltänkta bebisens liv för min tjej, detta för att återspegla hur det kan komma att bli när den lille till exempel faktiskt vill ha allt godis som finns i affären. Dessutom har jag fått lära mig att man inte kan döpa bebisar helt efter filmkaraktärer för då kommer dom att bli mobbade eller det menar Frida ivarjefall.

Jag ville bara passa på med det här inlägget att säga grattis till alla som blivit föräldrar. Blir så sjukt glad av att se när facebook fylls utav små toodlers. Skapar en så skön känsla inom mig att tänka på barn och att man förhoppningsvis själv kan få bli pappa om ett tag.



KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...