¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2008-11-19 12:54:40
Värdelösa DH fotografer
Snart är det dags för ännu en omgång av datanördskalaset Dreamhack.

Många påstår att det inte finns några tjejer som gillar att lira datorspel och sitta uppe i 3 dygn men jag vill visa på motsatsen. Många säger också att det är bara fula tjejer som gillar sånt, det vill jag också dementera. Skulle jag vara 13 år, singel och kåt skulle jag åka direkt till dreamhack. Här finns alltid dom normal snygga unga tjejerna som har ett annat intresse en att försöka gå på krogen eller sitta hemma och dricka folköl för att bli lite lullig.

Men grattis till alla som är mellan 13-16. Dreamhack har tjejerna för er.

Nu är det ju också så att dom som fotograferar på DH mest verkar gilla killar och datorer så det finns inte så himla mycket bra bilder att tillgå men jag har rotat upp ett par stycken.

Dessa bilder är från tidigare events men jag har hört ryktas om att Mjukt under vinterns Dreamhack som går av stapeln den 27-30 november kommer att ha en alldeles egen fotograf och vi kommer alltså kunna bjuda på helt egna och BÄTTRE bilder.


Tidigare Dreamhack events och ett par tjejer som var med:


Ett klart bevis här på att killar i regel är fulare en tjejer och att tjejer också spelar spel.


Kändis brudar! Va skönt det måste vara att få betalt för att spel.


Eller varför inte få betalt för att bara vara där som dom här reklam tjejerna.


Ända från tyskland kommer det tjejer. Stackarn var målad under hela eventet. Såg lite kallt ut.


Vissa tjejer satt på sig finkläder och var uppe hela natten medan deras bordskamrat sov som ett barn.


Andra tog det lugnt och mös med kudden. (notera vart grabben i bilden har blicken)


KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...