¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2008-11-13 12:16:31
Sexiga nördar
Vi hade ett inlägg nyligen om Sexiga vampyrer men nu är det dags för något ännu viktigare. Dom sexiga nördarna!

NUMMER 5

Jon Cryer som Alan i Two and a Half Men


Jag tycker att karaktären säger allt i det här fallet. Om jag var tjej var det den här typen av kille jag skulle leta efter. Killen som är omtänksam, bjuder på sig själv, inte är snål och gör allt för dig.


NUMMER 4

Mike Rowe som sig själv i Dirty Jobs


Mike har en störtskön personlighet. Han är nördig fast på ett positivt sätt. Men mest av allt är han med för det finns så många medelålderskvinnor som blir så kåta när dom ser honom så dom inte vet  vad dom ska ta sig till. Har till och med
hört om fall där kvinnor enbart skaffar Discovery för Mike Rowes skull.



NUMMER 3
Christopher Gorham
som Henry i Uggly Betty


Dom dolda musklernas konung och killen som absolut får ligga även om man tror han är oskuld. Skulle du ta av honom brillorna eller låta dom sitta på?



NUMMER 2
Jason Bateman
med i bland annat Hancock och Juno


Man tycker att han är halvsnygg när man ser honom men ibland är han nästan för snäll så det blir svårt att få grepp om honom. Men snygg det är han och har inte alla tjejer märkt de en är det dags att öppna ögonen. Varför hör vi inget snack om Jason Bateman?



NUMMER 1

Crispin Glover med i bland annat Charlie's Angels och Back to the Future


Nu får ni säga vad ni vill men den här killen är en given etta för min egen del. Han kanske inte är snyggast i världen men han poträtterar alla sina karaktärer som en gud. Han är mystisk, mångsidig och intellegent. Det måste ju räknas!


Lämna kommentarer nu. Jag är ju kille och kan egentligen inte veta vem det är som får er tjejer att pirra till. Jag har bara mina egna små åsikter.


KATEGORI | Nöje
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...