¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-06 22:46:29
London calling!
Innan jag börjar skriva om vad som händer här i London känns det som att en presentation av något slag borde vara på sin plats :) Henrika Josefine heter jag, är än så länge 21 år gammal och född och uppvuxen i Mariehamn på Åland. Jag är en tvåspråkig tös (och eftersom att Åland hör till Finland så innebär denna tvåspråkighet att jag talar både finska och svenska för den som undrar) som nyss har påbörjat mitt tredje år som Estenomstuderande i Vasa. En estenom är i princip samma sak som en stylist, men enligt mig är estenom en finare benämning.

Vad gör jag i London då? Jo, det här tredje året av mina studier inleddes nämligen med en praktikperiod på cirka 10 veckor. Och jag valde att ta mitt pick och pack och dra till London! Här kommer jag att få assistera en svensk frilansande stylist och jag håller tummarna på att hon kommer att ha mycket program under hösten.

Här på bloggen kommer jag dela med mig av mina upptåg här i staden och allt annat som händer runtomkring. Enjoy!

XOXO



KATEGORI | London Style
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...