¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-09-13 23:32:34
Hello again!


 

Det har varit lite dåligt med uppdateringen här nu, vilket jag ber om ursäkt för. Men jag har varit sjuk så nu äter jag antibiotika för tredje gången på ungefär tre månader och så har jag haft ganska fullt upp med annat.

 

De senaste dagarna har jag lämnat tillbaka klänningar, ringt till en pr-byrå, hämtat upp kläder, mött upp en designer och fått ännu mer kläder, försökt hitta smycken till morgondagen utan att veta exakt vilken outfit de ska passa till och sprungit runt som en galning och åkt tunnelbana runt halva stan för att få tag på allting. Lite stressigt, tidskrävande, väldigt utmanande men framförallt fantastiskt roligt!

 

Det som är på tapeten just nu är att Sarah Jane Crawford, bruden på bilden här ovan, ska på en rad olika event och det är Jasmine Furelid, som jag praktiserar hos, som ska styla henne. Imorgon t.ex. ska hon på en filmpremiär och det är främst till det och ett event som äger rum på torsdag som vi försökt få ihop kläder till.

 

Jag lovar att börja uppdatera här mer ofta från och med nu, och nu har jag kanske lite mer spännande saker att komma med också. Återkommer med mer spännande historier inom kort, så stay tuned!

KATEGORI | London Style
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...