¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-10-12 20:09:56
Weekender
Igår kom jag och damen hem från en underbar helg i London. Varmt väder, härliga vänner, god mat och bra shopping var en del av ingredienserna som gjorde resan riktigt lyckad.

Vi han med lite turist attraktioner som Madame Tussauds, The London Bridge Experiense och Buckingham Palace för att nämna några. Att se alla vaxdockor var riktigt skoj och dessutom hade dom just nu en Marvel 4D visning som var väldigt underhållande. Vem vill inte ha lite Hulken snor i ansiktet. The London Bridge Experience var också en skoj med levande zombies, dinglande huvuden och massa annat köttigt. Kanske inte så läskigt men ändå en rolig upplevelse.




Fick äntligen besöka BAPE där jag inhandlade den dyraste tröjan jag någonsin men det var det värt. Hittade av en slump även Upper Playground som hade ett grymt utbud, till skillnad från den nyöppnade Supreme affären som tyvärr var en besvikelse.







Ser redan fram i mot en till tripp till London för att se det vi inte hann med den här gången.

Tyvärr var jag tvungen att avliva min dator igår för att byta ut operativsystem och dyrligt och därför har jag inte kunnat uppdatera som jag tänkt. Men nu snurrar maskineriet igen så håll ögon och öron öppna för imorgon kväll kommer det att bombas med inlägg.


KATEGORI | Nöje
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...