¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-10-22 13:18:55
Versace x H&M
Som dom flesta vet släpper H&M snart sitt samarbete med Versace och vi har valt att inte skriva om det just för att det redan finns otroligt mycket fakta om just detta. Men nu när alla plagg och accesoarer finns ute för allmän beskådan ville jag bara slänga ut en fråga.

Vilka killar kommer att våga köra på denna kollektion? Det kommer att bli svårt att bära upp allt guld och dom galna mönstren kan jag känna. Ska bli intressant att se vilka som väljer att försöka och hur det kan tänkas gå. Jag måste erkänna att jag gillar kepsen och skorna ändå men är väldigt tveksam till att modellen på kepsen passar mitt  smala huvud och att bära en slimmad super färgglad tröja känns inte helt rätt alltså.



Räknas detta verkligen som en sexig man 2011/12?





Mina favoriter från kollektionen är ändå dessa skor







KATEGORI | Mode
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...