¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-10-02 18:28:31
Sturm Café / Kommando XY
Igår spelade Sturm Café och Kommando XY på Bodyfest som i år ägde rum på Nalen i Stockholm. Jag fick äran att vara med och agera VJ vilket var riktigt trevligt. Chris var snäll och tog ett par bilder på spelning.





> Fler bilder från spelningen hittar ni här

Måste säga att jag vart glatt överraskad när bandet Schwefelgelb klev upp på scenen och spelade vad vissa kallar för hipsterbody. Dom gjorde en riktigt bra spelning med bra energi och riktigt sköna melodier som var helt i min smak. The Klinik var också roliga att få se live även om musiken inte är helt i min smak så var framträdandet med bandage lindade huvuden rätt så intressant. Musik kan jag tycka passa bättre till film eller spel.



KATEGORI | Nöje
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...