¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-11-17 11:09:30
The Birth of Love Gordon
I ärlighetens namn känner jag mig rätt nere denna Torsdag. I vanliga fall brukar Mjukt vara en källa till lite allt möjligt mellan himmel och jord, musik, fagra damer, mode, stil, konst och ja, helt enkelt en rejäl häx-grogg på det bästa internet har att bjuda på.

Allt detta blir man så klart uppåt av men idag behöver jag starkare medicin, jag behöver något fantastiskt, något extraordinärt. Det finns många klipp på youtube, men det enda folk verkar enas om som både är fantastiskt vackert och extraordinärt är ett barns födsel. Just det ni hörde rätt, i hopp om att bli lite mer pepp på livet letade jag fram en video på youtube där liv ordagrant blir till. 

Dessvärre kan jag inte påstå att jag blev mer pepp, men rena fascinationen av att bevittna ett barns födelse kunde jag så klart inte hålla mig ifrån att dela med er. 

Jag ger er the Birth of Love Gordon och tackar Love Gordons föräldrar för att vi får vara med på denna resa. Det kan dock vara värt att höja ett varningens finger, inte för att filmen är grafisk (det vet jag att ni perverterade mjukt-läsare kan ta) utan för den rätt osmakliga Benny Hill-musiken, hur fan tänkte dom där?






KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...