¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-08-18 10:14:38
Tom Kha Gai
Jag skulle kunna leva på enbart Tom Kha Gai soppa resten av livet tror jag. Perfekt hetta och så satans gott.



Ikväll ska jag köpa mig en rejäll laddning att sörpla på framför min nya 24" skärm som finns att hämta efter jobbet. För övrigt gick den här veckan gick riktigt snabbt och redan i morgon får jag hem damen igen. Vi har en riktigt mysig helg att se fram i mot med födelsedagskalas en snabb tripp till Villa del Linderstam och en massa mys.


Kanske borde ta en titt på dokumentären Knuckle också för att bli ännu mer manlig. Dokumentären handlar om den väldigt hemlighetsfulla Irländska knogboxningen som förekommer bland rivaliserande klaner. Under 12 år har materialet samlats in och dokumentären har fått riktigt bra recensioner.

KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...