¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-08-01 23:59:21
Pink+Dolphin
Nu för tiden finns det så sjukt många klädmärken att det inte går att hålla koll på alla och att slå igenom inom den branschen är inte på något sätt lätt. Själv kollar jag sällan efter specifika märken förutom ett par stycken som jag helt enkelt tycker gör fruktansvärt snygga kläder men annars ser jag mer till hur plaggen ser ut.

Även om jag inte gör någon grej utav märkeskläder så tycker jag att det kan vara intressant när det dyker upp något nytt som ändå lyckas ta sig fram i rampljuset trots all konkurrens. Ett bra exempel på detta är märket Pink+Dolphin som genom att få sina plagg burna av diverse kändisar nu börjar bli riktigt populärt och om man bortser från att dessa kändisar är tex Soulja Boy och T-Mills så är faktiskt kläderna riktigt snygga.



Det som kännetecknar Pink+Dolphin är dom extremt starka färgerna och att försöker ge varje plagg en unik look och på detta sätt hålla en lite mer exklusiv nivå. På exakt samma sätt jobbar även det populära märket BAPE som släpper alla sina plagg i små utgåvor och varje plagg ser väldigt individuellt ut.





Du kan se mer av Pink+Dolphins sommar kollektion här

KATEGORI | Mode
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...