¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-08-11 11:43:37
Lyxbarn
Jag slogs av en tanke idag över alla små kids med svindyra cyklar. Har alla föräldrar helt plötsligt fått mer pengar eller finns det en press från ungarna nu för tiden att ha dyra saker som ligger bakom. 5 till 10 tusen kan väl inte alla sitta på bara ändå? Sen vill ju 11 åringar ha nyaste mobilerna också. Där har vi fem tusen spänn till.

Mina föräldrar har alltid haft det bra ställt och jag har alltid haft en duglig cykel nu blir jag mobbad av 13 åringar för att mitt drev är för stort och då kostar min cykel mer en tio månads pengar och ungarna i fråga borde igentligen cykla med vimpel på cyklarna för dom kan inte höger och vänster plus att dom skruvat bort bromsarna för de har dom sett på film. Fan bygg kojor istället och låt era föräldrar lägga pengar på något annat.
KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...