¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-08-07 17:03:25
London Tips
Jag lovade ju att bjuda på lite tips om London. I oktober är det dags för en liten par resa till just London och i boken jag fick av mamma hittade jag lite nödvändig information



Först ett tips om hur hanteringen av bagaget går till:

Jag tror att vi kan utnämna Proppen till porter redan nu om vi lyckas skaffa fram en anpassad vagn åt henne att dra bagaget på.

Här följer några etikett regler:

Så nu kan alla tjejer vara helt lugna eftersom ni inte kommer att behöva gå nära körbanan.

Ett par ord om hotellstandarden:

Jag har ju varit lite orolig över just detta men nu känner jag mig lugnare bara alla tar med sig ett par shilling.

En varning till Kalle:

Det blir kanske aktuellt att ta med egen bryggare.

Snabbfakta om utelivet:

Alla herrar kan räkna med häng vid trädisken.

Och till sist lite glad information till Gabba:


Nu vet vi att resan inte kan bli misslyckad! Ser redan fram i mot en skön weekend i London.
KATEGORI | Nöje
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...