¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-08-03 13:26:14
Brist på mat
När flickvännen är på Åland och sommar jobbar har jag dragit på mig ett par ovanor!

Alltid när det är dags för mat i vanliga fall så brukar vi svänga ihop något tillsammans eller så lagar jag mat åt oss båda. Det brukar vara relativt lätt och blir mer eller mindre lyckat varjegång oavsett om det är något speciellt eller bara falukorv med makaroner.

Nu när jag är ensam hemma blir det oftast att jag hämtar hem en pizza om dagen eller bara värmer en burk vita bönor.

När det är som det borde så brukar det städas minst en gång i veckan här hemma men när jag är själv städar jag inte alls och även om jag inte stökar ner så mycket så blir det massa damm som samlas runt olika saker jag valt att lämna på golvet.

Det är konstig att en person kan få en att må så bra och faktiskt göra små saker med glädje. När vi är utan varandra har jag bara ork till annat orelevant. Kärlek måste ju vara den bästa formen av mental bensin.
KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...