¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-11-02 16:48:01
Killer Elite minst sagt.
Veckan har gått alldeles för fort det är bara att konstatera. Skulle ha gjort en mockup design åt en iphone som lanseras inom kort, jag har hundra interface att slipa på och tonvis med kod att knacka. Plus att heltidsjobb utföver detta och en flickvän man mer än gärna myser med. I går fick jag ivarjefall en stund över och jag damen och Jens satt oss ner för att se lite film och bara ta det lungt.

Killer Elite den senaste rullen med Jason Statham kändes som ett lagom avslappnat val. Trotts att jag nu känner mig överbevisad om Jasons oförmåga att spela någon annan roll en "tuffa killen" så var filmen riktigt skön och hade massvis med fina action scener och en helt klart hållbar handling. Mitt i filmen dycker dock en man upp i bakgrunden. Ingen lägger märke till honom utom mig men jag spolar snabbt tillbaks. Det här är vad vi alla fick se.



Om någon skulle kunna förklara för mig vad det är för frisyr den här statisten har skulle jag blir överlycklig. Eller är det en huvudbonad? Ska man kanske se ut såhär? Jag vet inte vad jag ska tro eller tycka om den här killen men han gav mig veckans helt klart bästa skratt.


MJUKHET 'Killer Elite' 3/5


MJUKHET 'Killen med frillan' 5/5

KATEGORI | Nöje
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...