¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-11-27 22:10:33
Dödstrött
Hemma efter en bilresa som inte kan beskrivas på något mildare sett en helt helvetisk. Stora snö/regns flingor som gjorde att sikten vart ungefär 5 meter, inga bakljus, en flottig framruta och en stel röv på skinnsätet.

Skönt att softa lite i soffan med hunden och sova i en egen säng idag kan jag lova. Lillbabs har fått en ny tröja så hon slipper frysa efter det att jag rakade henne igen.



Här är bidraget som jag lämnade in till årets KREATIV tävling. Som vanligt fanns ingen info om priser, man var försenade med både visning av videobidragen och prisutdelningen. Det var även lika krångligt för dom som ville rösta att göra det (vilket inte vart många) eftersom man måste registrera sig plus gå in i Dreamhacks bokningssystem för att försöka gräva fram en biljettkod. Det vart en svag nionde placering för min del i år fast med tanke på ovanstående skäms jag inte alls över det.


Större version här.

Här har ni några av bidragen som placerade sig högre en mitt.




Wish me better luck next time baby! Nu är det ivarjefall dags att se Drive eller Immortals kanske. Eller så sparar man sig lite med dom bra filmerna tills damen kommer hem igen på Onsdag. Saknar henne lite faktiskt.





KATEGORI | Allmänt
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...