¨

   En smakfull blogg om skönhet, konst och nöje.
2011-12-21 17:28:47
Dags för ett par Googles
Förr förra året skulle jag ge mig ut i backen för att imponera på min flickvän.

Eftersom vi inte träffats så himla länge så såg jag den här snowboard åkningen som ett make it or break it moment och även om jag inte åkt bräda på ett par år så sa ville man visa att man var en crazy kille som åtminstone kunde svänga åt båda hållen på en bräda.

Åkningen gick skitbra och vi är tillsammans fortfarande så jag antar att jag gjorde någonting rätt. Vad jag helt glömde den där gången var dock ett par glasögon. Att åka snowboard och försöka vara häftig när det snöar isflingor är fan inte helt smart och hela ansiktet var mer eller mindre en rosa piggelin.

Ska det bli någon åkning i år kommer jag att införskaffa ett par av dessa vackra googles som är gjorda i ett samarbete mellan Seventh Letter, Spy och Push Goggle. Dessa är dom första i en serie och jag älskar verkligen färgkombinationen.


>
Här kan du köpa dig ett par egna






KATEGORI | Mode
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...